دسته‌بندی‌های پرطرفدار داروکده ما

آفره دخت (7)

آیسول (7)

اچ ال (16)

ادورامکس (13)

الارو (37)

الوینا (10)

اویدرم (18)

برگامیا (12)

بلفامد (7)

بیوتی درما (6)

پرودرما (37)

تقویت مغز و اعصاب (8)

تناسب اندام (8)

چلنج (3)

خوشبو کننده ها (6)

داروهای گیاهی (15)

درمالوگ (12)

درمالیفت (40)

دسته بندی نشده (419)

راکوتن (13)

رویوال (10)

زیبایی و جوانی (221)

سان سیف (14)

سریتا (90)

سولس (7)

سیلکر (19)

ضد آفتاب‌ها (27)

کامپودرما (18)

لافارر (86)

مادر و کودک (9)

ماسکورا (8)

محصولات بهداشتی (235)

مکمل های جنسی (9)

مکمل های دارویی (62)

مکمل های ورزشی (69)

موناکو (8)

هانادی (15)

هیدرودرم (98)

وکتور (8)

کد محصول (SKU) 3201034 دسته بندی

قرص انرژکس

Original price was: 283,400 تومان.Current price is: 220,000 تومان.عدد

100 در انبار

توضیحات

قرص انرژکس گلدن لایف

قرص انرژکس گلدن لایف با تامین انواع ویتامین‌ها و املاح معدنی مورد نیاز در کنار گیاهان دارویی اختصاصی، نقش مهمی  را در حفظ و ارتقاء سلامت عمومی بدن و افزایش قدرت بدنی آقایان ایفا می‌کند. این مکمل برای افزایش انرژی بدن، تقویت عضلات، بهبود عملکرد ورزشی و جلوگیری از ریزش مو در آقایان بسیار موثر است. مولتی ویتامین انرژکس مخصوص آقایان تهیه شده و با فرمولاسیون کامل جزء پرمصرف‌ترین مولتی ویتامین مخصوص آقایان در بازار است. energe-x تحت لیسانس شرکت وایتکس (گلدن لایف) استرالیا و دارنده پروانه ساخت شرکت درمان یاب دارو است.

خواص مولتی ویتامین انرژکس

بدن هر فرد روزانه برای کسب انرژی از مواد غذایی، عملکرد صحیح ارگان‌های مختلف بدن و حفظ و بهبود توان فیزیکی و ذهنی خود به انواع مختلفی از ویتامین‌ها و مواد معدنی نیاز دارد. تغذیه نامناسب، استعمال دخانیات و مصرف الکل مانع تامین نیازهای بدن به مواد مغذی مورد نیاز و کمبود برخی از آن‌ها شده که پیامدهایی مانند کاهش قدرت بدنی، ریزش مو، کاهش حافظه و تمرکز و ضعف سیستم ایمنی را به دنبال دارد. با استفاده از قرص انرژکس می توانید این گونه مشکلات را بهبود بخشید. در ادامه به برخی از خواص قرص انرژکس گلدن لایف اشاره خواهیم کرد:

  • افزایش انرژی: وجود ۳۰ میلی گرم کوآنزیم کیوتن، گیاهان Ginseng، Ginkgo Biloba، Tribulus و Damiana به همراه مقادیر بالای ویتامین‌های گروه B و مواد معدنی مانند روی و منیزیم سبب تاثیر چشمگیر این قرص انرژکس گلدن لایف در افزایش توان جسمانی و بهبود قدرت و عملکرد عضلات به ویژه در ورزشکاران می‌شود. تامین میزان کافی ویتامین‌های گروه B در کنار دریافت مقادیر مناسب اسیدهای آمینه  برای ساختن عضلاتی قدرتمند ضرورت دارد.
  • تقویت سیستم ایمنی: در ترکیبات انرژکس قرص میزان مناسبی از روی، سلنیوم و ویتامین C دیده می‌شود که به تقویت سیستم ایمنی و افزایش توانایی بدن برای مقابله با بیماری‌ها می‌پردازد. کمبود روی و سلنیوم سبب کاهش مقدار هورمون تستوسترون و کاهش تعداد اسپرم‌ها می‌شود که با مصرف انرژکس می‌توان به حفظ سلامت جنسی مردان کمک موثری کرد.
  • سم زدایی کبد: سیلی مارین موجود در گیاه خار مریم علاوه بر بهبود عملکرد کبد، توانایی آن برای دفع سموم به ویژه در افرادی که الکل و دخانیات مصرف می‌کنند را افزایش داده و به بازسازی سلول‌های کبدی کمک می‌کند.
  • تقویت حافظه و تمرکز: در قرص انرژکس، گیاه جینکوبیلوبا وجود دارد که با بهبود گردش خون بدن به بهبود حافظه، تمرکز و رفع خستگی کمک می‌کند.

ترکیبات موثر قرص انرژکس

قرص انرژکس فرمولاسیونی کامل از ویتامین‌ها و املاح مورد نیاز آقایان به همراه ترکیبات گیاهی است که در ادامه به بررسی هر یک از ترکیبات موجود در مکمل انرژکس می‌پردازیم:

دامیانا: این گیاه از دیرباز برای افزایش انرژی و کاهش استرس توصیه شده است. از این گیاه برای برطرف شدن مشکلات و تقویت قوای ج ن س ی استفاده می‌شود. دارای مزه تلخی است که باعث تحریک دستگاه عصبی و اندام‌های ج ن س ی و انتقال بهتر و ساده تر پیام‌های عصبی در سرتاسر بدن می‌شود. این گیاه طبع تند، تلخ، گرم و خشک دارد.

جینسینگ کره ای: این گیاه دارای خواص آنتی اکسیدان، ضد خستگی و تقویت کننده قوای جسمی و حافظه، ضد اضطراب و افسردگی و همچنین توانمند سازی بدن در مقابله با استرس‌ها است. علاوه بر این برای تقویت میل ( ج ن س ی ) و باروری، کنترل قند و کلسترول و افزایش مقاومت بدن برای مقابله با عفونت‌ها اثربخش است.

جینکو بیلوبا: خواص این گیاه که به طور عمده ناشی از جینکو فلاونوئیدهای موجود در برگ آن است، شامل بهبود گردش خون در مغز و همچنین افزایش خون رسانی به قسمت‌های مختلف بدن به علت تحریک آزاد شدن نیتریک اکساید و اتساع عروق است که سبب بهبود حافظه و تمرکز، کاهش خستگی، تسکین سرگیجه و وزوز گوش و تقویت میل ( ج ن س ی ) می‌شود.

خارخاسک: ترکیبات استروئیدی موجود در میوه‌های این گیاه سبب افزایش هورمون‌های (ج ن س ی) مردانه جهت تقویت عضله سازی و افزایش انرژی و افزایش میل ( ج ن س ی ) می‌شود.

خار مریم: سیلی مارین موجود در این گیاه دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و به سم زدایی کبد از الکل و سموم و بازسازی سلول‌های کبدی کمک می‌کند.

قرص انرژکس برای چیست؟

استرس کار، ورزش سنگین و افزایش سن از جمله دلایلی است که سبب می‌شود تا مردان با کمبودهای تغذیه ای رو به رو شوند. از این رو قرص انرژکس یک مولتی ویتامین مخصوص آقایان است که نیاز بدن آقایان را به همه مواد مغذی و مینرال تامین می‌کند و یک مکمل قوی جهت سلامت عمومی و افزایش انرژی بدن آقایان است. آقایان از انرژکس برای افزایش انرژی بدن، تقویت عضلات، بهبود عملکرد ورزشی و جلوگیری از ریزش مو استفاده می‌کنند. امروزه به دلیل فواید بی شمار انرژکس، این مکمل از جمله داروهای پرمصرف در بازار است.

قرص انرژکس مخصوص آقایان

مردان هم مانند زنان نیاز به جبران کمبودهای تغذیه ای خود دارند. بیشترین مشکلاتی که آقایان در پی کمبودهای تغذیه ای تجربه می‌کنند، مشکلات جنسی، ضعف عضلات بدن، ریزش مو، کم خونی و پیری زودرس است. قرص انرژکس یک مکمل قوی برای آقایان است تا بتوانند در کنار کارهای روزمره و سنگین خود همچنان سلامت عمومی و انرژی بدن خود را حفظ کنند.

در ترکیبات مولتی ویتامین انرژکس گلدن لایف از ویتامین‌های محلول در آب (ویتامین‌های گروه B و C)، ویتامین‌های محلول در چربی (E و D۳) و مینرال‌های ضروری آقایان (کلسیم، زینک، منیزیم، منگنز، سلنیوم و ید) دیده می‌شود. علاوه بر آن عصاره‌های گیاهی مانند گیاه دامیانا، جینسینگ کره ای، جینکوبیلوبا و تریبولوس گنجانده شده است که به افزایش میل جنسی، افزایش قدرت عضلات و سلامت جنسی آقایان کمک می‌کند.

قرص انرژکس برای چاقی

خیلی از افراد معتقدند که با مصرف قرص انرژکس دچار اضافه وزن و چاقی شده اند. باید به این دسته از افراد بگوییم که این مکمل در صورتی باعث افزایش اشتها می‌شود که فرد با کمبود ویتامین‌ها و مینرال موجود در انرژکس روبه رو باشد. انرژکس قرص سبب می‌شود سوخت و ساز و انرژی شما افزایش پیدا کند و به تبع کمی اشتها را افزایش می‌دهد اما اگر رژیم غذایی شما مناسب باشد و آن را افزایش ندهید، افزایش وزنی وجود ندارد.

خرید قرص انرژی ایکس

مولتی ویتامین مینرال انرژکس یک محصول باکیفیت جهت تامین ویتامین‌ها و مینرال‌های مورد نیاز مردان است که مصرف آن به سلامت عمومی بدن آقایان، افزایش قدرت بینایی، بهبود عملکرد قلب، کاهش اختلالات جنسی، سلامت پوست و مو و … کمک می‌کند. برای اطلاع از قیمت قرص انرژکس و خرید آن می‌توانید بدون داشتن نسخه پزشک به داروخانه‌های سراسر کشور مراجعه کنید.

قیمت قرص انرژی ایکس

برای اطلاع از قیمت مولتی ویتامین مینرال انرژکس می‌توانید به بالای همین صفحه مراجعه کنید و سپس با تخفیف ویژه خرید نمایید. همچنین قیمت تمامی محصولات در داروخانه آنلاین مثبت سبز به ویژه انرژی ایکس گلدن لایف به روز است. شما عزیزان با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین مثبت سبز در کمتر از یک دقیقه می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و آن را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

ویژگی های قرص انرژکس گلدن لایف

  • بهبود گردش خون در مغز و اندام‌های بدن
  • افزایش دهنده انرژی و قدرت بدنی
  • آنتی اکسیدان و سم زدایی از کبد
  • مقابله با عوارضی ناشی از استرس
  • تقویت میل ج ن س ی و باروری
  • مناسب برای ورزشکاران
  • کنترل قند و کلسترول
  • تقویت حافظه و تمرکز
  • کاهش دهنده استرس
  • تقویت قوای جسمانی
  • تقویت سیستم ایمنی
  • تقویت عضله سازی
  • افزایش انرژی بدن

نحوه مصرف مکمل انرژکس برای آقایان

روزانه ۱ عدد قرص به همراه غذا، یا مطابق دستور پزشک میل شود.

بهترین زمان مصرف قرص انرژکس

بهترین زمان برای اثرگذاری مکمل انرژکس را می‌توان صبح‌ها پس از صرف صبحانه معرفی کرد.

هشدار

دور از دسترس کودکان در جای خشک و خنک، در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتیگراد نگهداری شود.

این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نیست.

عوارض قرص انرژکس گلدن لایف

تاکنون عارضه جانبی خاصی گزارش نشده است.

تداخل دارویی

چنانچه هر داروی دیگری مصرف می‌کنید، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا داروساز داروکده ما مشورت نمایید.

 

توضیحات تکمیلی
نوع محصول

قرص

مقدار

60 عدد

موارد مصرف

تقویت میل جنسی

نظرات (0)
0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قرص انرژکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

پشتیبانی

از شنبه تا چهارشنبه ۸ تا ۲2

پنجشنبه‌ها ۸ تا ۱۴

ارسال

ارسال ویژه برای تهران و تمام شهرستان ها 

اصالت کالا

تمامی محصولات داری ضمانت اصالت داروکده ما می باشد

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید