دسته‌بندی‌های پرطرفدار داروکده ما

آفره دخت (7)

آیسول (7)

اچ ال (16)

ادورامکس (13)

الارو (37)

الوینا (10)

اویدرم (18)

برگامیا (12)

بلفامد (7)

بیوتی درما (6)

پرودرما (37)

تقویت مغز و اعصاب (8)

تناسب اندام (8)

چلنج (3)

خوشبو کننده ها (6)

داروهای گیاهی (15)

درمالوگ (12)

دسته بندی نشده (498)

راکوتن (13)

رویوال (10)

زیبایی و جوانی (155)

سان سیف (14)

سریتا (90)

سولس (7)

سیلکر (19)

ضد آفتاب‌ها (23)

کامپودرما (18)

لافارر (86)

مادر و کودک (8)

محصولات بهداشتی (172)

مکمل های جنسی (9)

مکمل های دارویی (62)

مکمل های ورزشی (69)

هیدرودرم (98)

کپسول زینک پلاس یورو ویتال- 10 میلی گرم بسته 60 عددی

Original price was: 261,600 تومان.Current price is: 170,000 تومان.

100 در انبار

توضیحات

زینک پلاس 10 یوروویتال

 

زینک پلاس یورو ویتال یک مکمل تغذیه ای به شکل کپسول نرم ژلاتینی است که محتوی 10 میلی گرم زینک به علاوه ویتامین های گروه ب و ویتامین C است. مصرف زینک پلاس 10 میلی گرم به تقویت و شادابی بافت پوست، سلامت مو ها و استحکام ناخن ها کمک می کند. از دیگر خواص زینک پلاس یوروویتال تقویت سیستم ایمنی، بهبود اشتها و تقویت رشد جسمی و ذهنی است.

داشتن پوست و موی سالم یکی از نشانه‌های جذابیت و زیبایی در افراد محسوب می‌شود. پوست زیبا و لطیف و موهای پرپشت و درخشان، می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس و بهبود روحیه افراد کمک کند. به علاوه، داشتن پوست سالم، برای حفاظت از بدن، دفع مواد زائد و تنظیم دمای بدن ضروری است. برای حفظ سلامت پوست و مو، در کنار رعایت روتین های مراقبتی و سبک زندگی سالم، بهتر است از یک رژیم غذایی سالم و غنی از ویتامین ها و املاح معدنی ضروری نیز پیروی کرد. مکمل زینک پلاس تمام ویتامین ها و عناصر ضروری برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن را فراهم نموده و می تواند کمبود های تغذیه ای را جبران نماید.

هر یک کپسول زینک پلاس یوروویتال حاوی 10 میلی گرم زینک است. زینک یا همان روی، از جمله ریز مغذی های ضروری برای حفظ سلامت کلی بدن است. این عنصر در بسیاری از واکنش های آنزیمی بدن از جمله ساخت پروتئین ها، ساخت DNA، تقسیم سلول ها و رشد اندام ها نقش دارد. عنصر زینک برای حفظ سلامت بافت پوست، مو و ناخن ضروری است. زینک با کمک به تولید کلاژن، ظاهر پوست را بهبود می بخشد و استحکام تار مو و ناخن را دو چندان می کند. کمبود روی می تواند باعث التهابات پوستی، به تعویق افتادن روند ترمیم زخم، ریزش مو و شکننده شدن ناخن ها شود. علاوه بر این، روی به عملکرد طبیعی سیستم ایمنی نیز کمک می کند و ریسک ابتلا به بیماری های عفونی را کاهش می دهد. کپسول زینک پلاس با تأمین عنصر روی مورد نیاز بدن، علاوه بر حفظ سلامت پوست، مو و ناخن، اشتها را بهبود می بخشد و سیستم ایمنی را تقویت می کند.

از دیگر ترکیبات زینک پلاس یوروویتال، ویتامین های گروه B هستند. تمام 8 ویتامین از گروه ب، اعم از ویتامین B1 ،B2 ،B6 ،B12، فولیک اسید، نیاسین، بیوتین و پانتوتنیک اسید در محتویات زینک پلاس موجود هستند. دریافت مقادیر کافی از ویتامین های ب کمپلکس برای داشتن پوستی زیبا، مو های درخشان و ناخن های محکم ضروری است. بیوتین موجود در این فرآورده برای تقویت رویش مو و بهبود کیفیت بافت پوست مفید است. با مصرف کپسول زینک پلاس یورو ویتال خیالتان از دریافت مقادیر مورد نیاز از ویتامین های ب کمپلکس راحت خواهد بود.

در هر کپسول زینک پلاس 10 یوروویتال، 100 میلی گرم ویتامین C نیز وجود دارد. ویتامین سی یک آنتی اکسیدان قوی است و برای حفاظت از سلول های بدن در برابر آسیب های محیطی استفاده می شود. علاوه بر این، ویتامین سی برای ساخت کلاژن ضروری است و از این طریق به شفاف تر شدن پوست و کاهش چین و چروک های پوستی کمک می کند.

زینک پلاس 10 میلی گرم یوروویتال تحت لیسانس Euro OTC Pharma GmbH آلمان و در شرکت داروسازی دانا تولید می شود. پروانه ساخت این محصول به نام شرکت حکیمان طب کار است. کپسول زینک پلاس 10 میلی گرم، به فرم کپسول های نرم ژلاتینی قهوه ای رنگ و در بسته بندی های 60 عددی به بازار عرضه شده است. این محصول گاهاً به اشتباه، با نام قرص زینک پلاس یوروویتال خطاب می شود.

 

ویژیگی های مهم

  • تقویت پوست، مو و ناخن
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تقویت اشتها
  • تقویت رشد جسمی و ذهنی
  • کمک به ترمیم زخم و التهابات پوستی
  • کمک به تحریک سنتز پروتئین کلاژن
  • حفاظت از پوست و مو در برابر اثرات مضر نور خورشید

 

نحوه مصرف

 

  • افراد بزرگسال روزانه یک کپسول زینک پلاس 10 میلی گرم را میل کنند.
  • بهترین زمان مصرف کپسول زینک پلاس یوروویتال همراه غذا می باشد.

 

عوارض جانبی کپسول زینک پلاس یوروویتال

 

زینک 10 یوروویتال در مقادیر استاندارد عوارض جانبی جدی ندارد. مصرف بیش از اندازه این محصول می تواند موجب سوزش معده، تهوع، استفراغ و اسهال گردد.

 

تداخلات دارویی کپسول زینک پلاس 10 یوروویتال

 

برخی از داروهای آنتی بیوتیک، مانند تتراسایکلین ها (تتراسایکلین، داکسی سایکلین و ماینوسایکلین) و فلوئوروکینولون ها (سیپروفلوکساسین و لووفلوکساسین) جذب گوارشی عنصر زینک را کاهش می دهند. برای کنترل این تداخل، باید مصرف آنتی بیوتیک ها را به 2 ساعت قبل یا 4 ساعت بعد از زینک پلاس 10 میلی گرم موکول کرد.

در صورت مصرف همزمان زینک پلاس 10 یوروویتال با سایر مکمل های حاوی املاح کلسیم، منیزیم و آهن، بهتر است فاصله زمانی 2 الی 4 ساعت رعایت شود.

 

توضیحات تکمیلی
نوع محصول

قرص

مقدار

60عدد

موارد مصرف

حفظ سلامت پوست، مو و ناخن

نظرات (0)
0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کپسول زینک پلاس یورو ویتال- 10 میلی گرم بسته 60 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

پشتیبانی

از شنبه تا چهارشنبه ۸ تا ۲2

پنجشنبه‌ها ۸ تا ۱۴

ارسال

ارسال ویژه برای تهران و تمام شهرستان ها 

اصالت کالا

تمامی محصولات داری ضمانت اصالت داروکده ما می باشد

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید