دسته‌بندی‌های پرطرفدار داروکده ما

آفره دخت (7)

آیسول (7)

اچ ال (16)

ادورامکس (13)

الارو (37)

الوینا (10)

اویدرم (18)

برگامیا (12)

بلفامد (7)

بیوتی درما (6)

پرودرما (37)

تقویت مغز و اعصاب (8)

تناسب اندام (8)

چلنج (3)

خوشبو کننده ها (6)

داروهای گیاهی (15)

درمالوگ (12)

درمالیفت (33)

دسته بندی نشده (439)

راکوتن (13)

رویوال (10)

زیبایی و جوانی (202)

سان سیف (14)

سریتا (90)

سولس (7)

سیلکر (19)

ضد آفتاب‌ها (27)

کامپودرما (18)

لافارر (86)

مادر و کودک (9)

ماسکورا (8)

محصولات بهداشتی (220)

مکمل های جنسی (9)

مکمل های دارویی (62)

مکمل های ورزشی (69)

موناکو (8)

هانادی (7)

هیدرودرم (98)

وکتور (3)

کد محصول (SKU) 101125 دسته بندی

پودر کراتین پیور 100 درصد دوبیس – 300 گرم

Original price was: 825,000 تومان.Current price is: 620,000 تومان.

توضیحات

پودر کراتین پیور 100 درصد دوبیس

        پودر کراتین پیور ۱۰۰ درصد دوبیس حاوی ۶۰ سروینگ کمک به افزایش وزن، حجم عضلانی و جلوگیری از تحلیل عضلات را بر عهده دارد و در آب حل نمی شود. این محصول از خالص‌ترین نوع کراتین موجود در بازار است. این پودر در هر وعده شامل ۵ گرم، کراتین منوهیدرات میکرونیزه خالص است که از مقاومت، قدرت و افزایش توده عضلانی بدون چربی بدن پشتیبانی و عاری از هرگونه مواد افزودنی است. کراتین سوخت ماهیچه‌ها در طول تمرینات شدید تأمین می‌کند. مکمل کراتین مونوهیدرات ذخایر کراتین را بعد از تمرینات به سرعت پر می‌کند. از آنجایی که کراتین دوبیس بدون طعم است، می‌توانید بعد از تمرین آن را به هر نوشیدنی مورد علاقه خود اضافه کنید. کراتین به‌صورت طبیعی در کبد و کلیه از متابولیسم اسید آمینه ایجاد می‌شود و به عنوان منبع انرژی ماهیچه‌ای در خون انتقال می‌یابد. تقریبا ۹۵ درصد کراتین بدن انسان در عضلات اسکلتی وجود دارد. تقریبا نیمی از کراتین از غذا به‌دست می‌آید. سبزیجات کراتین ندارند بنابراین سطح پایین‌تری از کراتین ماهیچه‌ای در گیاهخواران دیده می‌شود. ورزشکاران، بدنسازان و کسانی که به بزرگ شدن حجم عضله علاقه دارند مکمل کراتین را به میزان دو تا سه برابر یک رژیم غذایی پر پروتئین مصرف می‌کنند. در تحقیقی کراتین مسئول نشانه‌های آسمی شناخته شده است بنابراین در کسانی که علائم آلرژیک دارند با احتیاط باید مصرف شود. دریافت کراتین باعث افزایش ذخایر کراتین فسفات و در واقع افزایش سطح انرژی می‌شود. این امر باعث می‌شود که شما در مدت زمان بیشتری و با انرژی بیشتر به تمرینات خود ادامه دهید. کراتین همچنین توانایی تمرینات انفجاری در شما را افزایش می‌دهد که این توانایی در لحظات خاصی از تمرینات می‌تواند شما را بسیار کمک کند. همچنین قابل ذکر است که طی تحقیقات بسیار مشخص شده است که مصرف کراتین باعث افزایش قدرت و افزایش حجم ماهیچه‌ها می‌شود.

        پودر کراتین پیور ۱۰۰ درصد دوبیس ۱۰۰ از صد درصد کراتین تخلیص شده تهیه شده و موجب افزایش قدرت و حجم عضلات می‌شود. همچنین این محصول حاوی 60 سروینگ است. این پودر در حال حاضر از خالص‌ترین نوع کراتین های موجود در بازار محسوب می شود و موجب افزایش توده عضلانی بدون چربی بدن شده و عاری از هرگونه مواد افزودنی است. استفاده از این محصول برای افراد بالای 18 سال است و نحوه مصرف عادی این پودر به ازای هر یک کیلوگرم وزن بدن ۰٫۳ گرم به مدت ۳ الی ۵ روز است. پس از آن ۲ تا ۵ گرم به مدت ۲۱ روز مصرف شود.

        مقدار توصیه شده برای مصرف را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش با تغییر ندهید و در صورت مشکل کلیوی قبل از مصرف حتما با دکتر خود مشورت کنید. همچنین در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. زنان باردار و شیرده بایستی قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.

روش مصرف

        به ازای هر یک کیلوگرم وزن بدن ۰٫۳ گرم به مدت ۳ الی ۵ روز مصرف شود. پس از آن ۲ تا ۵ گرم به مدت ۲۱ روز مصرف شود.

نظرات (0)
0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پودر کراتین پیور 100 درصد دوبیس – 300 گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

پشتیبانی

از شنبه تا چهارشنبه ۸ تا ۲2

پنجشنبه‌ها ۸ تا ۱۴

ارسال

ارسال ویژه برای تهران و تمام شهرستان ها 

اصالت کالا

تمامی محصولات داری ضمانت اصالت داروکده ما می باشد

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید