دسته‌بندی‌های پرطرفدار داروکده ما

آفره دخت (7)

آیسول (7)

اچ ال (16)

ادورامکس (13)

الارو (37)

الوینا (10)

اویدرم (18)

برگامیا (12)

بلفامد (7)

بیوتی درما (6)

پرودرما (37)

تقویت مغز و اعصاب (8)

تناسب اندام (8)

چلنج (3)

خوشبو کننده ها (6)

داروهای گیاهی (15)

درمالوگ (12)

درمالیفت (33)

دسته بندی نشده (439)

راکوتن (13)

رویوال (10)

زیبایی و جوانی (202)

سان سیف (14)

سریتا (90)

سولس (7)

سیلکر (19)

ضد آفتاب‌ها (27)

کامپودرما (18)

لافارر (86)

مادر و کودک (9)

ماسکورا (8)

محصولات بهداشتی (220)

مکمل های جنسی (9)

مکمل های دارویی (62)

مکمل های ورزشی (69)

موناکو (8)

هانادی (7)

هیدرودرم (98)

وکتور (3)

کد محصول (SKU) 101130 دسته بندی

پودر پرو کمپلکس گینر دوبیس – 4500 گرم

Original price was: 1,920,000 تومان.Current price is: 1,700,000 تومان.

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

پودر پرو کمپلکس گینر دوبیس

        کربوهیدرات موجود در گین بیس کمپلکس باعث افزایش ذخایر گلیکوژن عضلات ، در نتیجه افزایش انرژی ورزشکار گردیده همچنین از افت قند خون ورزشکاران جلوگیری می کند. پروتئین وی موجود در گینر پرو کمپلکس دوبیس 4500 گرم باعث می شود سطح آمینو اسیدهای خون بعد از مصرف بالا رود و ماهیچه پروتئین مورد نیاز خود را برای ساخت و ساز خیلی سریع دریافت کند و حجیم شدن ماهیچه ها خیلی سریع اتفاق بیافتد. کازئین موجود در گینر پرو کمپلکس دوبیس 4500 گرم توانائی داشتن حالت ژل در معده را دارد ، بنابراین میتواند یک حالت پیوسته رهش از آمینو اسیدها در جریان خون ایجاد کند که گاهی اوقات تا چندین ساعت میتواند باقی بماند ، این مساله نگهداری نیتروژن و سوخت و ساز بدن را بهتر میکند. ویتامین B12 موجود در گین بیس کمپلکس برای عملکرد خوب سیستم عصبی و همچنین ساخت خون لازم و ضروری است. ویتامین B6 موجود باعث خوش‌خلقی و مهربانی است. این ویتامین دارای خواصی است که روی عملکرد مغز تأثیر می‌گذارد. در واقع بیش‌ترین تأثیر این ویتامین روی ناقل‌های عصبی یعنی همان دوپامین و سروتونین است. این دو ناقل عصبی تأثیر زیادی روی خلق و خوی همه‌ی ما دارند. ویتامین A موجود کارایی برای بهبود بینایی افراد در نور کم مثل شب و حفظ سلامتی سطح چشم ، دفاع از بدن و سلامتی پوست است. ویتامین C آنتی اکسیدان است ، یعنی در جریان خون قرار گرفته و اثر شیمیایی موادی که به بافت‌های بدن آسیب می‌رسانند را خنثی می‌کند. این ویتامین موجب محافظت پوست در مقابل آثار مخرب اشعه ماورای بنفش نور خورشید می‌شود. ویتامین E یکی از ویتامین‌های محلول در چربی است. این ویتامین همچون ویتامین C خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و اثر شیمیایی مخربی که به بافت‌های بدن لطمه می‌زند را از بین می‌برد.

        گینر پرو کمپلکس یک مکمل غذایی است که برای افزایش وزن و حجم عضلات طراحی شده است. این مکمل با افزایش ذخیره گلیکوژن در عضلات، انرژی ورزشکاران را بالا برده و از کاهش قند خون آنها جلوگیری میکند. این مکمل همچنین با حفظ حالت آنابولیک بدن در زمان تمرینات سخت، عضلات را از تخریب محافظت میکند. این مکمل در زمان استراحت، باعث سرعت بخشیدن به فرآیند ریکاوری و عضله سازی میشود و بدن را همواره در حالت رشد عضلانی نگه میدارد. پروتئین وی که در گینر پرو کمپلکس وجود دارد، یک پروتئین با کیفیت و با جذب سریع است که باعث افزایش سطح آمینواسید خون و تأمین پروتئین لازم برای عضلات میشود. این پروتئین نقش مهمی در تسریع روند عضله سازی دارد. گینر پرو کمپلکس میتواند به کاهش زمان ریکاوری بعد از تمرینات سنگین و بهبود بارگیری گلیکوژن عضلات کمک کند.

 

ویژگی های محصول

        گینر پرو کمپلکس دوبیس یک مکمل غذایی است که برای افزایش وزن و حجم عضلات طراحی شده است. این مکمل شامل مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن است. همچنین این مکمل حاوی کربوهیدرات های ساده و پیچیده است که منبع انرژی برای تمرینات سخت و شدید هستند. این مکمل با افزایش وزن بدن، حجم عضله را بالا برده و عضلات را قویتر می کند. این مکمل همچنین با جلوگیری از تحلیل عضله در زمان تمرینات، بدن را در حالت آنابولیک نگه می دارد. این مکمل در زمان استراحت، بازسازی گلیکوژن عضلات را تسریع کرده و به فرآیند ریکاوری و عضله سازی کمک می کند.

نحوه استفاده از پودر پرو کمپلکس گینر دوبیس

        بسته به هدف، وزن و تیپ بدنی خود، می توانید از روش های زیر برای مصرف این مکمل استفاده کنید:

روش اول: دو پیمانه از این مکمل را در 710 میلی لیتر آب یا شیر کم چرب حل کنید و به مدت 45 تا 60 ثانیه تکان دهید. در صورت تمایل، میت وانید چند تکه یخ هم به آن اضافه کنید و دوباره تکان دهید.

قبل از تمرین یک پیمانه و بعد از تمرین یک پیمانه از این مکمل را با آب یا شیر بخورید.

روش دوم: نصف پیمانه را بعد از صبحانه، نصف پیمانه را قبل از تمرین، نصف پیمانه را بعد از تمرین و نصف پیمانه را 45 دقیقه تا یک ساعت قبل از خواب با آب یا شیر مصرف کنید.

 

منع مصرف

        افرادی که تحت درمان قرار دارند، بیماری خاص دارند یا خانم های باردار بدون اجازه پزشک مصرف نکنند. در صورت حساسیت به شیر، بادام، سویا یا تخم مرغ قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید. بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید. در صورت مشاهده هرگونه علایم حساسیت به پزشک مراجعه کنید. ب یش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید. افراد زیر ۱۸ سال مصرف نکنند.

 

نظرات (0)
0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پودر پرو کمپلکس گینر دوبیس – 4500 گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

پشتیبانی

از شنبه تا چهارشنبه ۸ تا ۲2

پنجشنبه‌ها ۸ تا ۱۴

ارسال

ارسال ویژه برای تهران و تمام شهرستان ها 

اصالت کالا

تمامی محصولات داری ضمانت اصالت داروکده ما می باشد

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید