دسته‌بندی‌های پرطرفدار داروکده ما

آفره دخت (7)

آیسول (7)

اچ ال (16)

ادورامکس (13)

الارو (37)

الوینا (10)

اویدرم (18)

برگامیا (12)

بلفامد (7)

بیوتی درما (6)

پرودرما (37)

تقویت مغز و اعصاب (8)

تناسب اندام (8)

چلنج (3)

خوشبو کننده ها (6)

داروهای گیاهی (15)

درمالوگ (12)

درمالیفت (19)

دسته بندی نشده (461)

راکوتن (13)

رویوال (10)

زیبایی و جوانی (183)

سان سیف (14)

سریتا (90)

سولس (7)

سیلکر (19)

ضد آفتاب‌ها (24)

کامپودرما (18)

لافارر (86)

مادر و کودک (9)

ماسکورا (8)

محصولات بهداشتی (205)

مکمل های جنسی (9)

مکمل های دارویی (62)

مکمل های ورزشی (69)

موناکو (8)

هانادی (2)

هیدرودرم (98)

کد محصول (SKU) 101146 دسته بندی ها ,

کپسول آیرویت ویتان بسته 30 عددی

Original price was: 120,000 تومان.Current price is: 99,000 تومان.عدد

100 در انبار

توضیحات

کپسول آیرویت

 

کپسول آیرویت، حاوی آهن سولفات و فولیک اسید است که برای کمک به بهبود کم‌خونی فقر آهن و کمک به جبران کمبود آهن و فولیک اسید عرضه شده است.

آیرویت به شکل کپسول وجود دارد اما گاهی به اشتباه به آن قرص irovit نیز می‌گویند.

برای بررسی بهتر کپسول آیرویت بهتر است ابتدا به تعریف کوتاهی از بیماری کم‌خونی بپردازیم، کم‌خونی به شرایطی گفته می‌شود که خون تعداد کافی گلبول قرمز سالم ندارد. گلبول‌های قرمز وظیفه اکسیژن‌رسانی به بافت‌ها را بر عهده دارند.

همانطور که از نام کم‌خونی فقر آهن پیداست، این نوع کم‌خونی به علت کمبود آهن ایجاد می‌شود. بدون آهن کافی، بدن قادر به ساخت هموگلوبین کافی نخواهد بود. کم‌خونی فقر آهن یکی از رایج‌ترین انواع کم‌خونی است.

از علائم کم‌خونی فقر آهن می‌توان به خستگی زیاد، ضعف، رنگ‌پریدگی، درد قفسه ‌سینه، تپش قلب، سردرد، سرگیجه، سردی دست و پاها، التهاب یا سوزش زبان، تمایل به خوردن مواد غیرمغذی (هرزه‌خواری یا پیکا) مانند خوردن یخ و اشتهای ضعیف به خصوص در نوزادان مبتلا به کم‌خونی آهن اشاره کرد.

در اکثر مواقع کم‌خونی فقر آهن را می‌توان با مصرف مکمل آهن درمان کرد. کپسول آیرویت با داشتن آهن با میزان جذب بالا، یکی از محصولات قابل توجه در دسته مکمل‌های آهن است. حتما توجه کنید که، آیرویت باید در مکان خشک و خنک در دمای زیر 25 سانتی‌گراد دور از نور و دسترس کودکان نگهداری شود. این محصول با برندVitane  تولید می‌شود. فرمولاسیون این محصول برگرفته از Vitane Pharma آمریکا است.

 

فواید مجصول

 

کپسول آیرویت حاوی 150میلی‌گرم آهن سولفات (فروس سولفات)، معادل 47 میلی‌گرم آهن المنتال و500 میکروگرم فولیک اسید است. مکمل‌یاری آهن با جایگزینی ذخایر آهن ازدست‌رفته و تحریک ساخت گلبول‌های قرمز و انتقال اکسیژن در بدن به بهبود کم‌خونی و عوارض ناشی از آن کمک می‌کند.

کپسول آیرویت، با توجه به تکنولوژی ساخت آهسته رهش، جذب بسیار بالایی دارد و نسبت به دیگر مکمل‌های آهن، با معده سازگارتر است. 

 

نحوه مصرف 

 

کپسول آیرویت، دوز بالایی دارد و با توجه به اینکه 4/4 درصد بالاتر از حداکثر مقدار مصرف مجاز روزانه است، باید طبق دستور پزشک داروکده-ما مصرف شود.

بهتر است کپسول آیرویت، با آب یا آب‌میوه (به‌خصوص آب‌پرتقال) استفاده شود. مصرف همزمان با مکمل ویتامین C هم برای افزایش میزان جذب توصیه می‌شود.

بهتر است برای افزایش میزان جذب کپسول آیرویت، این محصول با معده خالی استفاده شود. بهترین زمان 1 ساعت قبل یا 2 ساعت بعد از صرف وعده غذایی است. همچنین بهتر است بین مصرف شیر، کلیسم، داروها و غذاهای دارای تداخل با مکمل آهن 2 ساعت فاصله زمانی باشد.

 

عوارض

 

عوارض ذکرشده برای مکمل‌های آهن ممکن است در همه افراد رخ ندهد، اما در این نقد و بررسی به اکثر عوارض این گروه محصول اشاره خواهیم کرد.

از جمله عوارض مکمل‌های آهن می‌توان به ناراحتی معده، بی‌اشتهایی، یبوست، تغییر رنگ مدفوع، اسهال، کرامپ‌های شکمی و معده‌درد اشاره کرد. اما در کپسول آیرویت دسترسی زیستی این دارو بهتر شده است و تحمل گوارشی آن نیز بهبود یافته است.

 

هشدار 

 

این فراورده با دوز بالا است و با توجه به اینکه 4/4 درصد بالاتر از حداکثر مقدار مصرف مجاز روزانه است، حتما با مشورت پزشک یا داروساز داروکده-ما مصرف شود.

مصرف بیش از حد توصیه‌شده این محصول به دلیل دارا بودن آهن برای کودکان خطرناک است، لذا باید از دسترس کودکان دور نگه داشته شود. مصرف کپسول آیرویت در افرادی که به هر یک از مواد تشکیل‌دهنده این محصول حساسیت دارند، ممنوع می‌باشد.

 

تداخلات کپسول آیرویت

 

از مصرف همزمان کپسول آیرویت با شیر و کلسیم باید اجتناب شود. همچنین از مصرف همزمان آهن به همراه آنتی‌اسیدها و تتراسایکلین، پنی‌سیلین، سیپروفلوکساسین و داروهای پارکینسون مانند لوودوپا به علت تشکیل شلات و کاهش جذب آنها باید خودداری شود.

همچنین چای نیز به علت داشتن ترکیبات تاننی، جذب آهن را کاهش می‌دهد.

مصرف همزمان کپسول آیرویت و غذاهای پرفیبر مثل غلات کامل یا سبزیجات خام توصیه نمی‌شود؛ زیرا فیتات موجود در این منابع غذایی، در جذب آهن تداخل ایجاد می‌کنند.

همچنین از مصرف همزمان غذاها و نوشیدنی‌های حاوی کافئین نیز باید پرهیز شود.

توضیحات تکمیلی
نوع محصول

کپسول

مقدار

30عدد

موارد مصرف

بهبود کم خونی فقر آهن

نظرات (0)
0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کپسول آیرویت ویتان بسته 30 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

پشتیبانی

از شنبه تا چهارشنبه ۸ تا ۲2

پنجشنبه‌ها ۸ تا ۱۴

ارسال

ارسال ویژه برای تهران و تمام شهرستان ها 

اصالت کالا

تمامی محصولات داری ضمانت اصالت داروکده ما می باشد

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید